آرشیو آذر ماه 1400

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

چطور مي توان در امارات گواهينامه موتور گرفت؟

۸ بازديد

اگر قصد گرفتن گواهينامه موتور سيكلت را داريد و در كشور امارات و دبي زندگي مي كنيد، اين مطلب را حتما مطالعه كنيد زيرا بر اساس سوالات پرتكرار و زياد شما عزيزان سعي كرده ايم تا در اين مطلب شما را با اين مقوله آشنا كنيم پس با ما همراه باشيد.

گرفتن گواهينامه موتور چه مراحي دارد؟

گواهينامه موتور سيكلت در دبي

  • تهيه مدارك مورد نياز
  • كامل كردن مراحل ثبت نام
  • پرداخت كامل هزينه ها
  • بررسي و تمديد مجوز

جالب است بدانيد كه موتور سيكلت بهترين وسيله اي هست كه براي رفت و آمد هاي داخل شهري مي تواند به كارتان بيايد البته اين نكته را فراموش نكنيد كه موتور سيكلت ها ميتوانند بسيار خطرناك باشند براي همين بايد احتياط كامل كنيد و در معابر شلوغ و خطرناك بسيار دقت كنيد.

همانطور كه ميگفتيم موتور سيكلت بسيار وسيله اي كار آمد و به درد بخور است كه مي تواند شما را در مسافت بين شهري جا به جا كند و بسياري از كارهاي خود را در طول روز بتوانيد انجام دهيد.

همانطور كه ميدانيد در بعضي از شهرهاي كشور هاي مختلف نيز موتور سواران به عنوان پيك موتوري مي توانند درآمد زايي كنند و تمام اين مزيت ها زماني محقق مي شود كه شما بتوانيد گواهينامه آن را دريافت كنيد، مراحل را به خوبي طي كنيد، آزمون ها را سپري كنيد و در نهايت بتوانيد گواهينامه را از آن خود كنيد.

البته اين را بدانيد كه گرفتن گواهينامه در دبي كار راحتي نمي باشد زيرا سخت گيري ها ميتوانند از شما يك راننده درجه يك بسازد.

چطور مي توانيم گواهينامه براي موتورسواري در دبي دريافت كنيم؟

گرفتن گواهينامه موتور

اولين قدم و اولين قانون اين است كه شماعزيزان واجد شرايط سني باشيد يعني به 17 سال رسيده باشيد در اين صورت مي شود گفت كه اولين چراغ را سبز كرده ايد. در وهله بعدي شما مي توانيد به انتخاب خودتان در يكي از موسسات و مراكز آموزش رانندگي ثبت نام كنيد و مدارك خود را به آنها تحويل دهيد و ادامه مراحل را انجام دهيد.

آيا با موسسات رانندگي در دبي آشنا هستيد؟

موسسات زيادي در دبي وجود دارند كه به آموزش رانندگي پرداخته اند، ولي آيا تمامي آنها معتبر و با كيفيت هستند؟ خير!

به همين دليل ما سعي داريم تا شما عزيزان را بهترين مراكز آموزش رانندگي در دبي و امارات آشنا كنيم پس با ما همراه باشيد.

  • موسسه رانندگي دبي
  • موسسه رانندگي الاهلي
  • موسه رانندگي گلادري
  • موسسه رانندگي بل هاسا

اخذ گواهينامه موتور سيكلت در امارات

خيلي از شما دوستان عزيز ممنون هستيم كه تا پايان اين مطلب همراه ما بوديد، اميدواريم كه تواسته باشيد از اين مطلب بهترين استفاده را برده باشيد و بتوانيد به راحتي شروع براي دريافت گواهينامه موتور خود كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وبسايت رسانا مراجعه كنيد، با ما همراه باشيد.

ارزان ترين و با كيفيت ترين رستوران ها در دبي و امارات

۸ بازديد

ارزان ترين رستوران هاي دبي

لذت غذا خوردن در يكي از ارزان ترين رستوران هاي امارات و ساير شهر هاي آن مي تواند بي اندازه باشد، همچنين اگر رستوراني كه شما انتخاب مي كنيد از كيفيت غذاي مطلوبي بهره مند باشد مي تواند روز شما را حسابي بسازد، اگر اهل امارات هستيد و يا در يكي از شهر هاي زندگي ميكنيد پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را تا انتها بخوانيد اگر قصد رفتن به اين كشور زيبا را نيز داريد اين مطلب را در قسمتي ذخيره كنيد كه درهنگام ورود به دبي بتوانيد بهترين رستوران هاي موجود را انتخاب كنيد.

رستوران هاي ارزان دبي و امارات با كيفيت و شهرت باورنكردني

دبي با مسافران و بازديد كنندگان ميليوني، تبديل به يك شهر جهاني و توريست خيز تبديل شده است كه با استفاده از جاذبه هاي گردشگري بسياري كه احداث كرده اند سبب شده است كه شما هيچ وقت از اين شهر خسته نشويد و بتوانيد روز ها و ماه ها وقت خود را به خوشي و جذابت در اين شهر بگذرانيد بدون آنكه از يك مكان ديدني بارها ديدن كرده باشيد اين به اين معني است كه شما هر روز كه يك مكان ديدني را مشاهده كنيد جاذبه هاي ديدني تمام نمي شود.

جالب است بدانيد كه شهر دبي جاذبه هاي ديدني ركورد داري دارد، اين بدان معناست كه نما هاي ديدني كه در شهر دبي وجود دارد در هيچ كجاي دنيا قابل مشاهده و پياده سازي نيست، اگر در جريان باشيد كه به تازگي عين دبي رونمايي شد كه بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا تبديل شد.

بهترين رستوران هاي دبي

در ادامه قصد داريم تا چند رستوران با كيفيت و مشهور را خدمتتان معرفي كنيم با ما همراه باشيد.

رستوران La Petite Maison

اگر علاقه مند به رستوران و غذاهاي فرانسوي هستيد مي توانيد به اين رستوران برويد و از ديزاين شيك و مدرن اين رستوران نهايت لذت را ببريد.

اگر قصد رفتن به اين رستوران را داريد مي توانيد در ساعات 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 12 شب مراجعه كنيد.

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates

رستوران لاتيتود، Latitude

اگر قصد داريد تا غذاي مورد علاقه‌تان را در حضورتان تبخ كنند و يك منو غذايي كامل را داشته باشيد، مي توانيد از اين رستوران بي نظير استفاده كنيد، اين رستوران در منطقه جميرا دبي است و مشتريان مي توانند انواع غذاهاي دريايي با قيمت و تنوع زيادي را سفارش بدهند و نوش جان كنند.

رستوران Tomo يك رستوران بي نظير در دبي

اگر قصد داريد تا غذاهاي تمام دنيا را ميل كنيد هيچ جايي بهتر از دبي وجود ندارد، از اين رو مي توانيد رستوران Tomo را در ليست رستوران هاي خود قرار دهيد و از غذاهاي مخصوص ژاپني آن ها استفاده كنيد.

آدرس: Exit 56 – Dubai – United Arab Emirates

آشنايي با رستوران هاي دبي

خيلي ممنونم از اين كه اين مطلب را تا انتها مشاهده كرديد، اميدواريم اين مطلب برايتان كاربردي باشد، براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وب سايت معظم رسانا مراجعه كنيد.