آشنايي با ميراكل گاردن دبي، باغ بهشت در دبي

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

آشنايي با ميراكل گاردن دبي، باغ بهشت در دبي

۸ بازديد

باغ معجزه دبي

 

اگر كنجكاور هستيد تا درباره ميراكل گاردن دبي بيشتر بدانيد، كافي است در اين مطلب با ما همراه باشيد زيرا قصد داريم هر آنچه كه نياز است تا راجب باغ گل در دبي بدانيد را با شما عزيزان در ميان بگذاريم و شما را با اين جاذبه ديدني و جذاب دبي آشنا كنيم.

باغ معجزه دبي و همه چيز درباره آن

اگر به تازگي مطالب اين وبلاگ را مي خوانيد بهتر است مطالب قبلي نيز مشاهده كنيد، دوستاني كه همراه ما هستند حتما تا به اينجا از جاذبه هاي فراوان دبي تعجب كرده اند، بي شك شما شهري پيدا نخواهيد كرد در هيچ كجاي دنيا كه به اندازه دبي از جاذبه هاي فراوان برخوردار بوده باشد. دبي با اختلاف زياد جاذبه هاي ديدني دارد كه هميشه لقب ركورد دارترين جاذبه ها را از آن خود كرده است.

به عنوان مثل بزرگ ترين باغ گل در دنيا متعلق به دبي است، بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا براي دبي است، بزرگ ترين و عميق ترين استخر دنيا مطلق به دبي است بزرگ ترين پارك آبي دنيا براي دبي است و ...

آشنايي با ميراكل گاردن دبي، باغ بهشت در دبي

فقط كافي است مطالب قبلي وبلاگ رسانا را مشاهده كرده باشيد، خواهيد ديد كه دبي در صدر شهر هاي جهان قرار دارد از نظر جذابه هاي گردشگري و جذب توريست، امروز نيز قرار است شما عزيزان و همراهان گرامي را با باغ معجزه دبي آشنا كنيم.

باغي كه سرشار از گل هاي زيبا و جانوران گوناگون و زيبا مي باشد كه در اين اكوسيستم زندگي خواهند كرد.

طول اين باغ به 1800 متر مي رسد كه در مقابل ساير رقباي خود بسيار بزرگ تر مي باشد، همچنين سازه ها و فضاي هاي بسيار زيبا و ديدني ساخته شده است.

جالب است بدانيد تعداد گل هاي اين مجموعه به بيش از 40 ميليون ميرسد كه بعضي از نوع هاي آن از گونه صادراتي مي باشد و در خود دبي يافت نميشده است.

اين باغ ركورد گينس بزرگ ترين باغ گل در جهان را به نام خود ثبت كرده است به دليل طولاني ترين ديواره هاي گلي كه جذابه گردشگري بسياري را خلق كرده است.

بزرگ ترين باغ پروانه اي در ميراكل گاردن دبي

از باغ پروانه بزرگ كه نگيم براتون كه يكي از برترين باغ پروانه اي در جهان به حساب مي آيد كه بيش از ميليون ها پروانه رنگارنگ در اين مكان وجود دارد كه دل بسياري از توريست ها و گردشگران گرامي را مي ربايند.

اين باغ در سال 2013 استارت ساختش زده شد و در سال 2016 اين پروژه رويايي به اتمام رسيد، خيلي جالب از همان ابتدا جايزه بزرگ ترين و بهترين پارك و باغ گل را دريافت كرد.

ميراكل گاردن دبي

خيلي ممنونيم از اين كه ما را تا انتهاي اين مطلب همراهي كرديد، اگر اهل دبي هستيد پيشنهاد ميكنيم حتما به اين مكان زيبا برويد، اگر هنوز به دبي نرفته ايد حتما اين مكان را به ياد داشته باشيد تا در اسرع وقت از آن ديدن كنيد، باور كنيد پشيمان نخواهيد شد و بسيار از ديدن اين جاذبه ديدني لذت زيادي خواهيد برد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد سايت نيازمندي ايرانيان امارات يعني وبسايت رسانا را دنبال كنيد و از مطالب آن استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.