خفن ترين و رويايي ترين پارك هاي دبي را بشناسيد!

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

خفن ترين و رويايي ترين پارك هاي دبي را بشناسيد!

۸ بازديد

 

بهترين پارك هاي دبي

 

اگر قصد سفر كردن به امارات و دبي را داريد و يا ساكن اين كشور هستيد و ميخواهيد با رويايي ترين پارك هاي دبي آشنا شويد با ما همراه باشيد در اين مطلب قصد داريم به صورت ويژه و خاص، جذاب ترين پارك هاي امارات را بهتان معرفي كنيم كه بتوانيد بهترين تجربه و خاطره را براي خود و خانواده گرامي به ارمغان بياوريد، پس با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

بهتري پارك هاي دبي كدامند؟

تم پارك دبي

اگر به دنبال يك پارك بزرگ و هيجان انگيز هستيد، مطمئن باشيد كه تم پارك هماني است كه شما به دنبالش ميگرديد، تم پارك با 25 ميليون فوت مربع يكي از بزرگ ترين پارك هاي منطقه به حساب مي آيد.

اين پارك زيبا در خيابان شيخ زائد قرار دارد و در كنار فرودگاه آل مكتوم مي باشد، پيشنهاد مي كنيم حتما از اين پارك ديدن نماييد.

صفا پارك دبي

اگر به دنبال يك پارك با قدمت زياد هستيد حتما صفا پارك را انتخاب كنيد، زيرا صفا پارك يكي از قديمي ترين و با قدمت مي باشد كه در سال 1975 ساخته شده است.

جالب است بدانيد كه اين پارك داراي درياچه مصنوعي مي باشد كه بسيار زيبا و دلنواز است و مناسب عكس هاي سلفي و يادگيري مي باشد، همچنين اين پارك داراي يك جنگل كوچك نيز مي باشد.

پارك هاي جذاب دبي

زبيل پارك دبي

افرادي كه از ساكنان قديمي دبي هستند با اين پارك بسيار آشنا هستند اين پارك نيز لقب قديمي ترين پارك هاي دبي را يدك مي كشد، اگر اهل اسكيت سواري هستيد اين پارك فضاي بسيار مناسبي را برايتان تدارك ديده است كه ميتوانيد ساعت ها با خيال راحت اسكيت سواري كنيد.

اگر قصد داريد كودكان خود را به پارك ببريد اين پارك مخصوص كودكان گرامي شما مي باشد زيرا فرزندان شما مي توانند در اين پارك بسيار سرگرم بشوند و پارك زبيل هم تمركز خود را بيشتر براي كودكان و تمام سنين قرار داده است كه هر شخصي با ها سني بتواند از آن ديدن كند.

پارك باليود دبي

پارك باليوود دبي

اگر دوست داريد برويد به دنياي كشور رنگارنگ يعني هند، كافي است تا به پارك باليود دبي برويد، اگر اهل دبي هستيد محال است كه اسم اين پارك را نشنيده باشيد زيرا اين پارك علاوه بر دبي، آوازه خود را به ساير كشور ها نيز رسانده است و افرادي زيادي از سراسر دنيا به اين پارك مي رويد.

اين پارك داراي 6 رستوران مي باشد، اگر قصد رفتن به پارك باليود دبي را داريد با شكم گرسنه اين پارك را ترك نخواهيد كرد و شما شاهد غذا هاي خوشمزه و كافه هايي با كيفت عالي خواهيد بود.

 

خيلي ممنونيم از اين كه ما را تا انتهاي اين مطلب همراهي كرديد، اميدواريم كه توانسته باشيم شما عزيزان را با بهترين پارك هاي دبي آشنا كرده باشيم، براي كسب اطلاعات بيشتر از مكان هاي ديدني امارات و دبي و همينطور با خبر شدن از آخرين رويداد ها و اطلاعات امارات، وبسايت رسانا را دنبال كنيد. لطفا با نظرات و پيشنهادات خود ما را در اين راه ياري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.