شرايط كار براي ايرانيان امارات در سال 2021

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

شرايط كار براي ايرانيان امارات در سال 2021

۵ بازديد

شرايط كار در امارات و دبي

در اين مطلب همراه ما باشيد زيرا قرار است تا شما عزيزان را با شرايط كار براي ايرانيان مقيم امارات آشنا كنيم و در پايان به سوالات مرتبط با شرايط كار ايرانيان در امارات پاسخ دهيم، با ما همراه باشيد و اين مقاله جذاب را از دست ندهيد.

ابتدا نياز است قبل از شرايط كار امارات، شما را با خود امارات آشنا كنيم و بعد به مباحث اصلي تر و مهم تر بپردازيم براي همين لازم دانستيم تا شما عزيزان را ابتدا با كشور امارات تا حدودي آشنا كنيم و بعد موارد اصلي كه مربوط به اين مطلب است توضيح دهيم.

كشور امارات به يكي از كشور هاي قدرتمند در نزديكي خيلج فارس تبديل شده است و مي توان گفت كه درآمد اصلي اين كشور از فروش نفت حاصل مي شود اما اين مورد مربوط به سال هاي پيش بود در حال حاظر امارات با علاقه مندي به تكنولوژي روز و اهميت به توريست هايي كه از اين كشور بازديد مي كنند توانسته است اقتصاد خود را تكان بدهد، محال است شما به امارات برويد و بي مكان و بي غذا بمانيد، در امارات بسيار رستوران هاي شيك و مجلل با انواع و اقسام ذائقه هاي مختلف وجود دارد همچنين هتل هاي لوكس و 5 ستاره اي كه ممكن است تا به حال نديده باشيد، همه و همه در امارات براي رفاه حال مردم و توريست هاي محترم ساخته شده است كه همين عوامل ريز و درشت امارات را به يك كشور مهاجر پذير و توريستي تبديل كرده است.

همچنين امارات رويداد هاي  گوناگون و بي شمار زيادي اجرا خواهد كرد كه بازديد كنندگان ميليوني خواهد داشت، با ما همراه باشيد.

كار در دبي براي ايرانيان

كار در دبي براي ايرانيان

ايرانياني كه مقيم دبي نيستند و تازه قصد دارند براي كار كردن به دبي مهاجرت كنند بايد بدانند كه اولين قدم براي رفتن به دبي اين است كه شما پيشنهاد كار داشته باشيد، چطور مي توانيد به يك كشوري برويد كه هنوز كار براي شما تعريف نشده است و نميدانيد از كجا بايد شروع كنيد؟!

دومين مرحله شما مي بايست حوزه هاي پرطرفدار و پردرآمد در امارات را شناسايي كنيد و بتوانيد با استفاده از تخصصي كه داريد در هر كدام از آنها فعاليت كنيد.

حوزه هاي پرطرفدار عبارت است از:

  • برنامه نويسي
  • ديجيتال ماركتينگ
  • پلايش و مهندسي نفت
  • مخابرات
  • گردشگري
  • حمل و نقل
  • فوتبال و ساير رشته هاي ورزشي
  • و ...

حال با شناختن نكات و آشنايي با حوزه هاي كاري پرطرفدار شما در اولين قدم مي بايست روي مهارت هاي خود دوچندان كار كنيد تا به يك متخصص كاربلد تبديل شويد و بعد با ساختن رزومه اي قوي شانس خود را براي استخدام شدن امتحان كنيد.

از شانس خوب شما عزيزان وب سايتي تاسيس شده است كه با قدرت در حال تلاش است تا استعداد و مهارت هاي شما عزيزان را به كارفرماياني كه به شدت به نيازمند نيروي كار هستند، معرفي كند. حتما براي شما سوال پيش آمده است كه اين وب سايت چه نام دارد؟

بله، سايت رسانا بهترين دوست و همراه شما در امارات مي باشد و با درج آگهي هاي مختلف از كارفرمايان و درج كامل ترين اطلاعات شما را در انتخاب محل كار خود بسيار كمك خواهد كرد، حتي شما مي توانيد فرم رايگان درخواست كار در امارات را پر كنيد.

سوالات مرتبط با شرايط كار ايرانيان در امارات

شرايط كار در امارات چگونه است

سوال: باسلام بنده كارشناس ارشد برق و پنج سال سابقه كار دارم خواهان كار در كشور هاي همسايه هستم لطفا راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم.

جواب: سلام. پنج سال سابقه خيلي خوب است، امامدرك زبان هم مهم است.

 

سوال: سلام بنده آتش نشان هستم ليسانس برق صنعتي دارم مي خواستم ببينم با توجه به شغلم مي تونم تو امارات كار پيدا كنم

جواب: سلام. بله مي توانيد.

 

سوال: مدرك ادونس زبان از جهاددانشگاهي دارم. ولي چون از محيط دور بودم خيلي فراموش كردم.

معلم هستم ۲۶ ساله ليسانس علوم تربيتي دارم.

ميتونم كار پيدا كنم دبي يا قطر يا كويت؟

جواب: با داشتن مدارك بين المللي تذريس مي توانيد اقدام كنيد.

 

سوال: من دانشجو هتلداري ام و مدرك فني حرفه اي هم دارم براي اسان پيدا كردن كار در هتل هاي دبي چه طور ميشه اقدام كرد؟آيا بايد خيلي هزينه كرد؟

جواب: شما با داشتن رزومه كاري حرفه اي شانس بالاتري براي كار در دوبي خواهيد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.