بهترين و مناسب ترين زمان براي سفر به دبي

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

بهترين و مناسب ترين زمان براي سفر به دبي

۴ بازديد

بهترين زمان براي مسافرت به دبي

در اين مقاله قصد داريم تا شما عزيزان را با سوال پرتكرار بهترين زمان براي سفر به دبي آشنا كنيم و تمام نكته هاي لازم براي رفتن و مسافرت به دبي را بگوييم، هم اينكه ارزان ترين فصل و گران ترين فصل براي مهاجرت را به شما عزيزان بگوييم با ما در اين مطلب جذاب همراه باشيد.

آشنايي با كشور امارات و دبي

كشور امارات كه به كشور شيخ نشين ها معروف است داراي شهر هاي متعددي مي باشد از جمله، ابوظبي، دبي، شارجه، راس الخيمه، عجمان. كه معروف ترين شهر آن دبي مي باشد كه سالانه توريست ها و مسافرين زيادي را به خود جذب خواهند كرد، جالب است بدانيد كه دبي پايتخت كشور امارات نيست!

خيلي ها بر اين باورند كه دبي پايتخت كشور امارات است زيرا هر خبر و رويدادي را كه مي شنويد 99% براي شهر دبي مي باشد و شايد 1% آن براي ساير شهر هاي امارات باشند، از اين رو افراد تصور مي كنند كه دبي پايتخت امارات است.

اما به راستي پايتخت امارات چه شهري است؟

بزرگ ترين و وسيع ترين شهر امارات پايتخت آن شده است، باز هم تشخيص نداديد؟ بله درست حدس زديد ابوظبي!

ابوظبي نيز داراي قدمت و شهرت خوبي است نه به اندازه دبي اما نسبت به ساير شهر ها از شهرت خوبي برخوردار است و بعد از دبي مي توان گفت كه ابوظبي معروف ترين شهر دبي مي باشد.

بهترين فصل براي مسافرت در دبي كدام است؟

همانطور كه ميدانيد امارات يك كشور گرم و خشك است كه بيابان هاي زيادي دور تا دور آن را گرفته است. قطعا اگر در فصل زمستان مسافرت كنيد شاهد آب و هواي خوب هستيد كه مي توانيد لحظات بسيار نابي را در كنار خانواده ثبت كنيد. اگر قصد مسافرت به دبي را داريد پيشنهاد مي كنيم كه دست نگه داريد و در فصل زمستان به اين كشور مسافرت كنيد. همچنين در اين فصل به دليل اينكه افراد زيادي به آنجا مسافرت مي كنند رويداد هاي متنوع و بزرگي برگزار خواهد شد كه از كيفيت جهاني برخوردار هستند همچنين مي توانيد به كلاب هاي ايراني دبي برويد و لحظات شادي را براي خود رقم بزنيد.

سفر به دبي

ارزان ترين فصل براي مسافرت به دبي كدام است؟

آفرين درست حدس زديد، تابستان! در فصل تابستان هوا بسيار گرم است و افراد زيادي در اين فصل به دبي مسافرت نمي روند، به همين علت بسياري از رستوران ها و هتل ها و تمامي مراكز دبي، براي آنكه مردم را تشويق به مسافرت كنند از تخفيف هاي باورنكردني استفاده مي كنند كه شايد هيچ وقت اين ارزاني را به چشم نديده باشيد.

براي آشنايي با جديدترين تخفيف دبي مي توانيد به وب سايت رسانا مراجعه كنيد.

ارزان ترين فصل براي مسافرت دبي

همچنين در تابستان نيز رويداد هاي جذاب و متنوعي برگزار مي شود كه آنقدر مهيج مي باشد كه افراد از سراسر دنيا مي توانند براي ديدن رويداد به امارات و دبي سفر كنند.

 خيلي از شما ممنون هستيم كه تا انتهاي اين مطلب همراه ما بوديد اميدواريم توانسته باشيم در تصميم گيري براي سفر به دبي كمكتان كرده باشيم و بتوانيد با ديد بازتري مسافرت خود را انجام دهيد.

براي آشنايي و كسب اطلاعات بيشتر درباره امارات و رويداد هاي مختلف و پيدا كردن شغل و درآمدزايي در امارات مي توانيد به سايت رسانا با آدرس resanauae.com مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.