آشنايي با بهترين كلاب ايراني در دبي و امارات در سال 2021

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

آشنايي با بهترين كلاب ايراني در دبي و امارات در سال 2021

۴ بازديد

كلاب هاي ايراني در دبي

اگر قصد رفتن به امارات را داريد و يا ساكن دبي و ساير شهر هاي امارات هستيد و ميخواهيد با بهترين كلاب هاي ايراني و يا خارجي در دبي آشنا شويد كافي است اين مطلب را تا انتها مطالعه كنيد زيرا قرار است كلاب هايي را به شما معرفي كنيم كه تا به حال شايد اسمشان به گوشت نخورده باشد. با ما همراه باشيد و اين مطلب جذاب را از دست ندهيد.

قبل از معرفي بهترين كلاب ها بهتر است كمي راجب جاذبه هاي دبي و امارات صحبت كنيم براي آن دسته از افرادي كه تا به حال به دبي نيامده اند، بعد در انتها شما را با كلاب ها آشنا خواهيم كرد.

آشنايي با دبي و جاذبه هاي گردشگري آن

دبي يكي از شهرهاي جذاب و پر طرفدار كشور امارات است، آوازه دبي خارج از مرز هاي امارات و تا سراسر دنيا پير و جوان با دبي آشنا هستند و تا حدودي با آن آشنا هستند. در ادامه نيز قصد داريم شما را با ساير جذابيت هاي دبي آشنا كنيم و در انتها شما را كلاب هاي معروف و با كيفيت آشنا كنيم پس با ما همراه باشيد.

آيا ميدانيد بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا در دبي است؟ آيا ميدانيد عميق ترين استخر جهان در دبي است؟ آيا ميدانيد بزرگ ترين پارك آبي دنيا در دبي است؟ دبي شهري است كه اگر سال ها در آن گشت بزنيد از جاذبه هاي آن سير نخواهيد شد و هر روز مشتاق تر از ديروز خواهيد بود كه دوباره جاذبه هاي مختلف آن را مشاهده كنيد.

كلاب هاي ايراني و خارجي در دبي

كلاب هاي ايراني و خارجي معروف در دبي

تفريحات در دبي بسيار متنوع و مهيج مي باشند يكي از تفريحاتي كه ايرانيان استقبال زيادي از آن ها مي كنند كلاب ها و نايت كلاب هاي شبانه است. كلاب ها با پخش موسيقي زنده و پذيرايي و نوشيدني هاي متنوع سبب شده اند.

در واقع كلاب ها با ديسكو هايي كه در ذهنتان نقش بسته است كمي متفاوت است، كلاب ها فضاي لاكچري تري دارند و بيشتر براي خانواده ها مورد استفاده قرار ميگيرند اما ديسكو ها اغلب مناسب مجرد ها مي باشد و خانواده ها از اين مكان ها استقبال نمي كنند.

كلاب و رستوران پارسيس كلاب

اگر علاقه مند به موسيقي زنده و نوشيدني هاي اعلا هستيد پارسيس كلاب بهترين گزينه براي شما خواهد بود، همچنين افرادي كه به ياد ايران قليان مصرف مي كنند نيز مي تواند در اين كلاب سفارش بدهند. همچنين در اين كلاب برنامه هاي جذاب ديگري براي شما تدارك ديده شده است.

كلاب وايت دبي

اين كلاب را جز 100 كلاب برتر جهان مي دانند، كلاب وايت دبي داراي فضاي بسيار بزرگ براي تعداد زيادي مهمان مي باشد كه همگي مي توانند تجربه اي تكرار نشدني را در اين كلاب داشته باشند.

جالب است بدانيد هزينه ورودي اين كلاب رايگان مي باشد، اما در عوض نوشيدني هاي آن جا بسيار گران قيمت مي باشد و ممكن است چندين هزار درهم شما خرج كنيد.

بهترين كلاب هاي دبي در سايت رسانا

از همراهي شما بسيار خرسند هستيم اميدواريم در اين دو كلاب فوق العاده لحظات بسيار نابي را كنار دوستان و خانواده سپري كنيد، شما مي توانيد نام بهترين كلابي كه در دبي رفتيد را براي ما در باكس زير ارسال كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از رستوران هاي امارات و جاهاي ديدني امارات، پيشنهاد ميكنيم تا رسانا را دنبال كنيد و اگر به دنبال مطالب داغ و جديد هستيد وبلاگ رسانا مي تواند شما را در اين امر ياري كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.