آيا با قوانين وراثت در دبي آشنا هستيد؟

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

آيا با قوانين وراثت در دبي آشنا هستيد؟

۵ بازديد

وراثت و قوانين آن در امارات

اگر با قوانين وراثت در امارات و دبي آشنا نيستيد بهتر است تا شما عزيزان را با اين مقوله آشنا كنيم، پس اگر اهل امارات هستيد و يا قصد داريد در آينده نزديك به آنجا مسافرت كنيد پس اين مطلب مخصوص شما مي باشد تا انتها ما را همراهي كنيد و نكات مهمي كه در اختيارتان قرار ميدهيم را به خوبي فرا بگيريد.

تا حالا به اين فكر كرده ايد اگر در امارات زندگي كنيد و به هرحال به ديار باقي بشتابيد و وصيت خود را تنظيم نكرده باشيد كدام مورد از قوانين وراثت امارات براي اموال شما اعمال مي شود؟

            اين را بدانيد كه كشور امارات جز كشور هايي است كه قوانين آن بسيار سخت گيرانه، دقيق و منظم مي باشد و هيچ گونه بي قانوني در اين كشور جاي ندارد، پس خيالتان راحت باشد كه در خصوص وراثت نيز قانون به صورت دقيق  و ظريف بررسي خواهد شد.

در ادامه قصد داريم تا شما را با ساير قانون ها در اين زمينه آشنا كنيم كه اگر جايي اسم آنها را شنديد برايتان غريب نباشد و صفر تا صد آن را كامل از بر باشيد.

قانون معاملات مدني

قانون معاملات مدني در امارات

1 وراثت بايد بر اساس قوانين متوفي در آن زمان فوت بررسي شود.

2 مالكيت تمامي املاك و ساير اموال در داخل مرز هاي دولت  در صورت عدم وارث به دولت داده مي شود.

3 مقررات و دستورات وصيت نامه پس از مرگ بايد اجرا شود، البته بايد خارج از قوانين كشوري كه در آن زندگي مي كنند نباشد.

قانون احوال شخصيه

اين قانون در امارات به تمامي امور ازدواج و طلاق و تمامي مسائل شخصي رسيدگي خواهد كرد، حال اگر يك خارجي فوت كند، الحاقيه قانون مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين صورت بدون هيچ گونه تعصب بي جا در مورد ملي و عقيدتي، معاملات مدني فرد بر اساس معاملات مدني فرد مورد استفاده قرار ميگيرد.

آيا داشتن وصيت نامه اهميت دارد؟

همانطور كه ميدانيد طبق ماده 3 بند 1، قانون همواره اعمال مي شود مگر در شرايطي كه فرد بر اجراي قانون ملي خود پا فشاري بورزد، براي همين موضوع مي تواند قوانين را در وصيت نامه خود به صورت دقيق بگويد تا وارث ها طيق دستورات وصيت نامه عمل كنند در غير اين صورت مي بايست طبق قانون كشور اموال تقسيم شود.

چه قانوني مورد استفاده مسلمان بودن يا نبودن مورد استفاده قرار ميگيرند؟

قوانين وراثت در دبي

اگر فرد خارجي باشد، شرايط بستگي به اين دارد كه دادگاه چگونه حكم ميكردند و مكن است دچار تغيير شود.

اين دادگاه است كه تشخيص مي دهد كه شخص فوت شده از هر جايي كه باشد، براي تقسيم ارث بايد از چه قانوني استفاده شود.

خيلي از شما ممنونيم كه تا پايان اين مقاله با ما همراه بوديد، اميدواريم كه اين محتوا براي شما عزيزان كاربردي بوده باشد و سوال هايي كه در مورد قوانين امارات در  ذهن داريد پاسخ داده شده باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وب سايت طبقه بندي شده رسانا مراجعه كنيد كه مرجع نيازمندي هاي ايرانيان درامارات مي باشد و مي تواند كمك خيلي بزرگي به شما بكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.