آيا بلند ترين و بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا را مي شناسيد؟

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

آيا بلند ترين و بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا را مي شناسيد؟

۷ بازديد

چرخ و فلك عين دبي

اگر شك داريد كه بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا در دبي ساخته شده است، اين مطلب را تا انتها مشاهده كنيد، قرار است اسرار و ويژگي هاي اين غول بزرگ را كه به چشم دبي معروف است را  به شما عزيزان معرفي كنيم، پس با ما تا انتهاي اين مطلب جذاب همراه باشيد كه قرار است كلي خوش بگذرانيم و كلي چيز جديد ياد بگيريم.

عين دبي، بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا

اگر كمي با دبي و كشور امارات آشنايي داشته باشيد مي دانيد كه با شنيدن ساخت يك پروژه جديد در اين كشور بايد به دنبال اين باشيم كه بزرگ ترين و خفن ترين آن در حال ساخت و ساز مي باشد، مثلا بزرگ ترين هر چيزي مثل استخر، پارك و ... در دبي يافت مي شود با كيفيتي كه تا به حال شايد نديده باشيد.

حال اين بار پروژه جديد در دبي، ساخت يك چرخ و فلك غول آسا مي باشد كه تا به حال جهان به اين بزرگي به خود نديده باشد و ركورد بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا را با اختلاف شكسته است.

آشنايي بيشتر با جزئيات چرخ و فلك چشم دبي

بزرگ ترين چرخ و فلك دنيا در امارات

شايد فكر كنيد اين چرخ و فلك يك روزه ساخته است و شايد فكر كنيد هزينه اي در بر نداشته است اما بهتر است بدانيد اين چرخ و فلك 8 سال تلاش شبانه روزي براي آن صرف شده است تا شده اين چرخ و فلك غول آسا.

اين چرخ و فلك در مي سال 2015 استارت ساختش شروع شد و بعد ازهشت ساعت افتتاحيه آن را جشن گرفتند.

اين چرخ و فلك برگرفته از پروژه لندن است كه آن چشم لندن نام داشت كه اين چرخ و فلك دبي بسيار بزرگ تر و ارتفاع زيادتري را در بر گرفته است.

ويژگي هاي چرخ و فلك عين دبي چيست؟

جالب است بدانيد چرخ و فلك دبي جمعيتي به اندازه هزارو هفتصد نفر را درخود جاي داده است، اين چرخ و فلك داراي 48 كپسول است كه همانند يك اتاق مي باشد. هر دور اين چرخ و فلك به حدود 40 دقيقه به طول مي انجامد.

اين اتاقك ها داراي اينترنت، كف پوش، تهويه هوا مي باشد پس از بابت امكانات هر اتاقك خيالتان راحت باشد.

قيمت چرخ و فلك چشم دبي چقدر مي باشد؟

قيمت چرخ و فلك دبي چقدر است

اگر به دنبال تجربه اي خاص در يكي از ركورد دارترين چرخ و فلك دنيا هستيد پس نبايد انتظار داشته باشيد كه قيمت آن ارزان باشد، همچنين هزينه بسيار سنگين ساخت چنين چرخ و فلك غول پيكري اصلا منطقي نيست كه بليط ارزاني داشته باشد، قيمت بليط ها از 35 دلار آغاز مي شود، البته اين را به ياد داشته باشيد كه هزينه كودكان سه تا سيزده سال كمتر ميباشد، براي خريد بليط اين چرخ و فلك مي توانيد به اين سايت مراجعه نماييد.

از اين كه با ما همراه بويد بسيار متشكر هستيم، اميدواريم لذت كافي را از اين مطلب برده باشيد، اميدواريم يك تجربه بينظير همراه با كلي خاطره قشنگ و زيبا در چرخ و فلك عين دبي داشته باشيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از رويداد ها و مكان هاي گردشگري و جاذبه هاي ديدني شهر دبي و كشور امارات مي توانيد به منبع اطلاعات امارات يعني سايت رسانا مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.