بهترين رستوران ها براي خوردن صبحانه در دبي

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

بهترين رستوران ها براي خوردن صبحانه در دبي

۵ بازديد

ٌصبحانه در دبي

اگر در دبي زندگي مي كنيد و يا قصد مهاجرت به اين كشور زيبا را داريد، بهتر است تا رستوران هاي معروف براي ميل كردن صبحانه در دبي را به خوبي بلد باشيد تا بتوانيد يك صبح دل انگيز را در بهترين نقاط دبي و امارات داشته باشيد.

در اين مطلب قصد داريم تا بهترين پيشنهادهاي يك رستوران خوب براي صبحانه در دبي را به شما عزيزان معرفي كنيم پس با ما همراه باشيد و اين مطلب جذاب و خوشمزه را از دست ندهيد.

بهترين مكان براي خوردن صبحانه در دبي

بهترين صبحانه در دبي

همانطور كه ميدانيد صبحانه مهم ترين وعده غذايي مي باشد و شما عزيزان مي بايست حتما بهترين مواد مغذي با كيفيت بي نظير را ميل كنيد زيرا لايق بهترين ها هستيد و چه بهتر كه اين صبحانه را در كنار خانواده خود در يكي از بهترين مكان هاي دبي ميل نمايد و خاطره اي تكرار نشدني را براي خود رقم بزنيد.

اگر يادتان باشد ضرب المثلي وجود داشت كه ميگفت: "شام را با دشمنت بخور، ناهار را با دوستت، صبحانه را خودت بخور".

اين ضرب المثل حاكي از اين است كه بايد هميشه اهميت خوردن صبحانه را هيچ وقت فراموش نكنيم و همواره جز برنامه غذايي بياوريم، صبحانه خوردن در دبي كار بسيار لذت بخشي است كه همواره بايد يك بار آن را امتحان كنيد، در ادامه شما را با رستوران هاي معروف آشنا خواهيم كرد.

رستوران Bistro Des Arts

هروقت اسم صبحانه مي شود افرادي كه در دبي زندگي مي كنند و عادت دارند صبحانه ها به بيرون بروند حتما اين رستوران را به ياد خواهند اورد. اين رستوران فرانسوي مي باشد مي توانيد با پرداخت 100 درهم از ميز سوشيال كه شامل شير تازه، آبميوه و ... است استفاده كنيد.

آدرس اين رستوران جذاب در شهر دبي مارينا مي باشد،

رستوران Bystro

اين رستوران داراي فضايي بسيار شيك و مدرن مي باشد، همچنين اين رستوران باب كساني است كه كودكان خردسال دارند حال شايد بپرسيد چطور؟ اين رستوران يك فضاي اختصاصي و باز به همراه كلي اسباب بازي براي كودكان شما در نظر گرفته است.

همچنين قهوه هاي داغ اين كافه نيز بسيار خاص است و پيشنهاد مي شد حتما يك بار طعم آن را بچشيد.

اين رستوران در پارك جميرا قرار دارد.

رستوران The Boardwalk

اين رستوران باب افرادي است كه خوابالو هستند و صبحا دير از رخت خواب جدا مي شوند مناسب است، منوي اين رستوران با غذا هاي خوشمزه اي از جمله نيمرو به سبك شاك شوكا، كيك و ... مي باشد..

اين رستوران واقع در دبي مي باشد، پارك حيات، كريك مارينا، زمان بازگشايي اين رستوران هم ساعت 11:30 مي باشد و كامل به فكر افرادي كه دير از خواب بيدار مي شوند بوده است و تا ساعت 2 بعدازظهر باز مي باشد.ظهر باز مي باشد.

خوردن صبحانه در امارات

خيلي از شما ممنونيم كه تا انتها با ما همراه بوديد، اميدواريم تا شما عزيزان را توانسته باشيم با بهترين مكان ها براي صبحانه در دبي آشنا كرده باشيم، لطفا با درج نظرات خود ما را خشنود سازيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از برترين رستوران هاي دبي و ساير مكان هاي ديدني با ما در سايت رسانا همراه باشيد و از جديدترين مطالب روز امارات بهره ببريد و سعي كنيد چند گام از ساير دوستان خود جلوتر باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.