رستوران هاي آسمان خراش در دبي را بشناسيد!

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

رستوران هاي آسمان خراش در دبي را بشناسيد!

۶ بازديد

بلندترين رستوران هاي دبي

در اين مطلب قصد داريم تا رستوران هاي آسمان خراش در دبي را به شما معرفي كنيم، اگر دوست داريد تا غذاي مورد علاقه‌تان را در بلند ترين رستوران دبي ميل كنيد نياز است تا اطلاعات كاملي از اين گونه رستوران ها را داشته باشيد پس با ما همراه باشيد.

دبي يكي از شهر هاي معروف امارات با جاذبه هاي گردشگري بسياري سبب جذب توريست هاي زياد و متعددي شده است، همينطور آسمان خراش ها و ساختمان هاي بلندي كه در كل دنيا معروف هستند، سبب شكوه و عظمت اين شهر رويايي شده است.

اگر تجربه ميل كردن غذا در يكي از برج هاي دبي را داشته باشيد خواهيد فهميد كه غذا خوردن در ارتفاع يك مزه ديگري دارد همچنين چشم اندازي كه مي توانيد تماشا كنيد و لذت ببريد سبب جذابيت دوچندان اين گونه رستوران ها مي شود.

بلندترين رستوران هاي دبي

با استقبال زياد افراد از غذا خوردن در ارتفاعات زياد، رستوراندار ها تصميم گرفتن كه شعبه هاي خود را به برج هاي بلند ببرند و مشتريان زيادي را به سمت خود هدايت كنند.

رستوران ها در مكان هاي بلند دبي

در ادامه قصد داريم ليست كاملي از بلندترين رستوران هاي دبي را به شما عزيزان معرفي كنيم پس با ما همراه باشيد و اين مطلب را از دست ندهيد.

رستوران اتمسفر، هيجان باور نكردني

اگر تا به حال به اين رستوران نرفتيد، پيشنهاد مي كنيم براي يك بار هم كه شده آن را تجربه كنيد، فكرش را بكنيد لذت غذا خوردن در يكي از بلند ترين برج هاي دنيا، به طوري كه با مشاهده برج هاي اطراف با اينكه آنها نيز بزرگ مي باشند اما شما آن ها را بسيار كوچك خواهيد ديد و اين تنها ويژگي غذا خوردن در رستوران اتمسفر است.

همانطور كه اين رستوران در بالاترين نقطه قرار دارد، قيمت هاي اين رستوران نيز به مراتب بالا مي باشد و شما اگر قصد داريد تا هزينه كم تري انجام بدهيد مي توانيد قهوه اين رستوران را نيز امتحان كنيد كه لذت خاص خود را دارد.

رستوران بنجارونگ دبي

اگر اهل غذاي تايلندي هستيد، رستوران بنجارونگ دقيقا هماني است كه دنبالش هستيد، همانطور كه ميدانيد اين رستوران بعد از باسازي تبديل به يك رستوران خيلي خوب و خفني شده است كه مي توانيد از دكوراسيون جديد آن بسيار لذت ببريد.

اين رستوران در بزرگ راه پر رفت و آمد شيخ زايد در طبقه 24 يكي از آسمان خراش هاي دبي قرار دارد. اين رستوران كاري سبز تايلندي مخصوصي نيز دارد كه بهتر است آن را امتحان كنيد.

 

ديگر رستوران هاي بلند دبي

  • رستوران الدوار دبي
  • رستوران بول اند بير دبي
  • رستوران كارنا در هتل اس ال اس دبي
  • رستوران سلاوي دبي

بهترين رستوران هاي دبي در مكان هاي بلند

اميدواريم بهترين تجربه را در  رستوران هاي دبي داشته باشيد و به همراه خانواده و دوستان خود لحظات بسيار زيبا و نابي را در اين رستوران ها داشته باشيد.

خيلي ممنونيم كه تا انتهاي اين مطلب همراه ما بوديد اميدواريم اين محتوا نيز مانند ساير محتواهاي بلاگ مورد استفاده قرار گرفته باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر با ما در سايت نيازمندي امارات همراه باشيد و جديدترين اطلاعات امارات را تنها در بلاگ سايت رسانا مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.