گرين پلنت دبي يا سياره سبز دبي را مي شناسيد؟

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

گرين پلنت دبي يا سياره سبز دبي را مي شناسيد؟

۶ بازديد

گرين پلنت دبي

اگر كنجكاو هستيد كه با سياره سبز دبي يا گرين پلنت دبي آشنا شويد، به شما خوش آمد ميگويم، زيرا در اين مطلب قصد داريم تا اين سياره بي نظير و سبزپوشان را به شما عزيزان معرفي كنيم و از شگفتي هاي آن بيشتر به شما بگوييم، با ما همراه باشيد.

گرين پلنت دبي و شگفتي هاي آن

اگر كمي اهل تفريح و گردش باشيد حتما علاقمند هستيد براي يك بار هم كه شده سياره سبز دبي را مشاهده كنيد و از جاذبه هاي اين دنياي سبز پوش با اطلاع شويد، در اين مطلب مي خواهيم سفر كنيم به اعماق گرين پلنت دبي، پس كماكان با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

پارك شگفت انگيز گرين پلنت دبي يك منطقه استوايي و باران خيز است كه جالب است بدانيد در اين جنگل سبز بيش از 3000 گونه گياه هاي مختلف وجود دارد كه هر يك از ديگري قشنگ تر و با نمك تر مي باشد.

همچنين در سياره سبز دبي شما مي توانيد گونه هاي مختلفي از حيوانات، پرندگان، خارپشتان و سوسمار و گونه هاي مختلف مارها و... همه و همه در گرين پلنت دبي مي توانيد مشاهده كنيد.

سياره سبز دبي

رسالت و فلسفه گرين پلنت دبي اين است كه به ساير بازديد كنندگان آموزش بدهد كه چطور از حيوانات خانگي مراقبت و نگهداري كنند همچنين ارزش اين حيوانات بي آزار را جهانيان نشان دهد كه در محيط هاي بيرون از سكنه، مانند جنگل ها و مناطق خارج از شهر، حيوانات را مورد آزار و اذيت قرار ندهند به اكوسيستم آنها احترام بگذارد.

اين سياره سبز پوش علاوه بر جنبه آموزشي و اجتماعي كه بر بازديدكنندگان ميگذارد، جنبه تفريح و سرگرمي نيز دارد، فكرش را كنيد شما در حال تماشاي هزاران نوع گياه و جانور هستيد چطور مي توانيد ساعت ها به اين موجودات زيبا و عجب الخلقه نگاه نكنيد و مجذوب اين جانداران با نمك نشويد؟ همين كه ساعت ها از فكر و دغدغه و استرس و اضظراب رهايي پيدا مي كنيد عامل بزرگي است تا دوباره به اين مكان دوست داشتني برويد و از جاهاي مختلف آن ديدن كنيد.

جالب است بدانيد كه اين پارك دوست داشتني در يك از بهترين منطقه هاي دبي قرار دارد كه شما دسترسي خيلي راحتي به رستوران ها و غذاخوري ها و ... مي توانيد داشته باشيد.

آيا مي توان با قطار به گرين پلنت رفت؟

جنگل گرين پلنت دبي

با وارد شدن به متر دبي و رفتن به ايستگاه مترو برج خليفه، در دبي مال توقف كرده و پياده شويد و به سمت ساحل پياده برويد، حدودا 20 دقيقه اي شما مي بايست پياده روي انجام دهيد.

اگر قصد رفتن به گرين پلنت دبي را داريد سعي كنيد در اوايل روز برويد زيرا اين مكان شلوغ تر از آني مي شود كه فكرش  را بكنيد و مورد توجه بسياري از گردشگران و مسافران از ساير دنيا قرار مي گيرد.

خيلي ممنونيم كه تا اين قسمت از با ما همراه بوديد و اين مطلب را تا انتها مشاهده كرديد، با ما همراه باشيد در مطالب بعدي تا شما عزيزان را با قسمت هاي ديگر امارات و دبي آشنا كنيم.

براي كسب اطلاعات بيشتر نيز مي توانيد به رسانا مرجع نيازمندي ايرانيان در امارا ت مراجعه كنيد.

چه کسی واجد شرایط دریافت گرین کارت آمریکا است؟

همه افراد برای دریافت گرین کارت واجد شرایط نیستند. برای واجد شرایط بودن، باید موارد خاصی را رعایت کنید – که بر اساس دسته بندی های مهاجرتی هستند که تحت آن ها قرار گرفته اید . این دسته بندی های مربوط به گرین کارت ها شامل موارد زیر هستند:

  • برنامه های مربوط به قربانی سوء مصرف
  • دیگر دسته بندی ها
  • جواز ثبت

در این قسمت نگاه دقیق تری به دسته بندی ها می اندازیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.