سرگذشت زندگي اسطوره هاي ايراني در امارات

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

سرگذشت زندگي اسطوره هاي ايراني در امارات

۶ بازديد

ايرانيان امارات

سرگذشت زندگي اسطوره هاي ايراني در امارات موضوعي است كه امروز مي خواهيم با يك ديگر در مورد آن صحبت كنيم، شايد شما نيز آن دسته از افرادي باشيد كه روزانه زندگينامه بسياري از افراد و بزرگان را مورد بررسي و مطالعه قرار مي دهيد و سعي ميكنيد كه در پي آنها به دنبال آن رشته رازي بگرديد كه توانسته يك انسان عادي را از بدترين حالت ممكن به بهترين جايگاه اجتماعي و اقتصادي برساند، در اين مطلب نيز سعي داريم تا شما عزيزان را با اين مباحث آشنا كنيم، پس كافي است با ما همراه باشيد تا راز موفقيت ايرانياني كه در امارات زندگي ميكنند و به جايگاه بسيار خوبي رسيده اند را مطرح كنيم و راز موفقيت آنان را مورد بررسي قرار دهيم.

در ابتدا توضيحي راجب موفقيت بگويم و بعد به مبحث اصلي خودمان برسيم.

عوامل موثر در رسيدن به موفقيت و چيره شدن به شكست ها

جالب است بدانيد مرز بين موفقيت و پيروزي مي تواند از يك مو نيز نازك تر باشد اما اين يعني چه؟

انسان هاي موفق هميشه و هميشه با تمام توان خود تا اخرين لحظات تلاش كرده اند و دست از تلاش كردن برنداشته اند كه اين باعث شده است آنها به موفقيتي برسند كه دور از ذهن باشد اما بايد بدانيد كه مرز بين شكست و موفقيت بسياز نا چيز هست و انسان هايي مي توانند پيروزي را از آن خود كنند كه تا آخرين لحظات تلاش كنند.

عوامل ماثر مي توانند به صورت زير باشند:

  • روحيه داشتن
  • پشتكار داشتن
  • شجاع بودن
  • سنجيده گام برداشتن
  • و...

آشنايي با ايرانياني كه در امارات به جايگاه هاي بزرگي دست يافته اند

در ادامه به معرفي دو چهره موفق مي پردازيم كه توانسته اند جز ليست ايرانيان امارات ما قرار بگيرند با ما همراه باشيد تا راز موفقيت آنها را بدانيد.

عبدالله اسد چگونه به شهرت رسيد؟

تاجر ادويه در امارات

داستان زندگي عبدالله اسد بسيار جالب است زيرا اين داستان براي كساني كه زود خسته مي شوند و نا اميد مي شوند بسيار مناسب است، اين مرد كه طي 50 سال توانست بعد از باربري به تاجري برسد هم اكنون جز افراد مشهور امارات به حساب مي آيد. او در سال 1967 به دبي آمد و كم كم وارد تجارت شد. درآمد او در ابتدا كه باربري بود به 2 درهم ميرسد و در آن زمان در شهر ديره نمي توانستيد تعداد زيادي مغازه ادويه فروشي پيدا كنيد ولي حالا تعداد اين مغازه ها بسيار زياد شده است كه نقش عبدالله اسد در بازگشايي اين مغازه ها بسيار زياد است.

احمد گلچين پدر سينماي امارات

افراد كمي هستند كه عاشق فيلم و سينما هستند و اسم احمد گلچين را نشنيده اند، در آن زماني كه در امارات تعداد اندكي سينما وجود داشت با وارد شدن احمد گلچين به سينماي امارات، مردم توانستند روي ديگري از سينما را مشاهده كنند و زحماتت احمد گلچين دستاوردي است كه امروزه مي توان در صنعت سينماي امارات آن را مشاهده و لمس كرد.

احمد گلچين امارات

احمد گلچين در حال حاضر 79 سال دارد كه 57 سال پيش وارد سينماي امارات شد يعني سال 1964، آقاي گلچين زندگي در امارات را تقدير زيباي خود مي داند و اعتراف مي كند كه پيشرفت سينماي امارات كاملا به مديريت درست حاكمان امارات بر ميگردد كه توانسته اند باعث رشد سينماي امارات شوند.

خيلي از شما ممنونيم كه ما را در اين مطلب همراهي كرديد اميدواريم مثل هميشه مطالب ما مورد استفاده شما قرار بگيرد و بتوانيد بهترين استفاده را برده باشيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از امارات و هرآنچه كه نياز است شما بدانيد پيشنهاد مي كنيم تا وبسايت رسانا را مشاهده كنيد و از مطالب كاربردي و مفيد آن استفاده كافي را ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.