صفر تا صد گرفتن شرايط گواهينامه در دبي و امارات

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

صفر تا صد گرفتن شرايط گواهينامه در دبي و امارات

۵ بازديد

گرفتن گواهينامه براي رانندگي در دبي

اگر شما هم قصد داريد صفرتا صد گرفتن شرايط گواهينامه در دبي را بدانيد با ما همراه باشيد و اين مطلب را تا انتها دنبال كنيد زيرا قرار است نكته هاي ضروري و مهم را خدمت شما بگوييم كه ممكن در هيچ كجاي ديگر همانند آن را پيدا نكنيد. پس همراه ما باشيد.

رانندگي در امارات ممكن است خيلي براي شما جالب باشد زيرا رانندگان اين كشور را به عاشقان آفرود ميشناسند و شما مي بايست بسيار حرفه باشيد زيرا از هر ده راننده مطمئن باشيد نه تاي آنها رانندگان بسيار زبردست و ماهري هستند.

اين را بدانيد كه رانندگي در امارات كار هركسي نيست و قوانين بسيار سخت گيرانه و دقيق است به طوري كه شما نبايد به هيچ عنوان خلاف مقررات راهنمايي و رانندگي امارات عمل كنيد، همين قانون هاي محكم و به جا است  كه كشور امارات را جز بهترين كشورهاي برقرار كننده نظم و امنيت مي دانند زيرا كشور امارات سالانه مسافران و مهاجران زيادي را از سراسر دنيا به خود جذب مي كنند و به همين علت بايد قوانين آنقدر دقيق و منظم باشد كه هيچكس ناراضي از امارات خارج نشود، ناراضي بودن يك شخص خارجي يعني ناراضي بودن يك ملت، زيرا هر فرد نماينده هر كشور است و ممكن است بعد از بازگشت به كشور خود از كشوري كه در آن اقامت داشته است تعريف و تمجيد كند و يا با گلايه هاي خود مانع از مهاجرت بسياري از افراد شود.

گواهينامه ايران براي كشور امارات اعتبار دارد؟

خيلي ها اين سوال را از ما پرسيده بودند كه آيا گواهينامه اي كه در ايران گرفته اي در كشور هاي خارجي از جمله امارات داراي اعتبار مي باشيد يا خير؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه خير، تعداد محدود كشور هايي هستند كه گواهينامه آنها ممكن است در امارات داراي اعتبار باشد آن هم براي بازه زماني كوتاه، مثلا گواهينامه قطر در امارات ممكن است تا 6 ماه اعتبار داشته باشد.

شرايط گرفتن گواهينامه در دبي به چه صورت مي باشد؟

شرايط گرفتن گواهينامه در امارات

ابتدا مي بايست مبلغي حدود 2000 درهم براي براي ثبت نام آموزشگاه رانندگي بپردازيد.

برگه چشم پزشكي و معاينه چشم

برگه آزمايش خون براي مشخص شدن گروه خوني

برگه سلامت روان

5 قطعه عكس

آدرس دقيق محل سكونت و كد پستي

قبولي در امتحان آئين نامه

قبولي در امتحان عملي رانندگي شهري

 

آيا ميتوان گواهينامه موقت در امارات گرفت؟

رانندگي در امارات

بله چرا كه نه، شما مي توانيد گواهينامه موقت براي رانندگي در امارات را دريافت كنيد كه شرايط آن به صورت زير مي باشد:

پرداخت 500 درهم براي گواهينامه به مدت 8 ماه

شركت در آزمون آيين نامه و عملي شهري

ارائه مدارك پزشكي نظير: گروه خوني، چشم پزشكي و ....

 

كلام آخر

از اين كه ما را تا اين قسمت همراهي كرديد بسيار خوشحال هستيم، اميدواريم توانسته باشيم حجم زيادي از سوالات شما عزيزان را در اين مطلب پاسخ داده باشيم شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت رسانا مراجعه كنيد و از خواندن مطالب جديد امارات نهايت استفاده و لذت را ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.