اطلاعات كامل و تكميلي درباره نمايشگاه اكسپو 2021 دبي

در اين وبلاگ تاپ ترين موضوعات سايت رسانا را مشاهده خواهيد كرد.

اطلاعات كامل و تكميلي درباره نمايشگاه اكسپو 2021 دبي

۵ بازديد

نمايشگاه اكسپو 2021 دبي

نمايشگاه اكسپو 2021 دبي، فرصتي استثنايي براي عاشقان تكنولوژي و گردشگري، رويدادي كه عاشقان بعد از 5 سال انتظار و صبر روز ها و شب ها را سپري مي كنند تا زمان بازگشايي اين نمايشگاه خارق العاده به سر رسد و بتوانند به بازديد آن بروند.

نمايشگاه اكسپو دبي قرار بود در سال 2020 داير شود، اما به دليل شيوع ويروس منحوس كرونا، اين رويداد با يك سال تاخير داير شد و در حال حاضر اين رويداد در حال برگزاري مي باشد.

نمايشگاه اكسپو را مي توان به رشد نبوغ و بلوغ فكري و عقلي انسان تشبيه كرد زيرا شما در اين رويداد ممكن است دستاورد هايي را مشاهده كنيد كه تا به حال در هيچ دنياي ديگري همانند آن را نديده باشيد.

نكات مهمي كه بايد از اكسپو 2021 بدانيد!

اين نمايشگاه در كشور قدرتمند امارات و در شهر دبي برگزار مي شود، دبي محبوب ترين و زيبا ترين شهر امارات مي باشد كه سالانه مسافران بسيار زيادي را روانه خود ميكند و حالا حامي و ميزبان برگزاري اكسپو شده است و شاهد اين هستيم كه افراد با حضور ميليوني از سراسر دنيا، باعث شكوه بيشتر و جذابيت بيشتر اين نمايشگاه شده است.

نكات مهم نمايشگاه اكسپو 2021

تاريخ برگزاري اين رويداد در چه تاريخي مي باشد؟

همانطور كه در بالا نيم نگاهي از عدم برگزاري داشتيم، در قانون اين رويداد مي بايست در سال 2020 برگزار ميشد، اما به دليل همه گير شدن ويروس كرونا و محافظت از جان مردم اين رويداد در تاريخ 9 مهر و به تاريخ ميلادي 1 اكتبر برگزار خواهد شد.

جالب است بدانيد كه اين رويداد 6 مال به طول مي انجامد و افراد مي توانند در اين بازه زماني طولاني كارهاي اقامت و مسافرت خود را به كشور امارات انجام بدهند و با خيال آسوده و زماني طولاني از اين رويداد بي نظير حسابي ديدن كنند.

همه چيز درباره تاريخچه اكسپو

نمايشگاه هاي اكسپو هر 5 سال يك بار در يكي از كشور هاي دنيا برگزار خواهد شد، جالب است بدانيد ايده برگزاري اين رويداد ابتدا توسط كشور فرانسه داده شد. اين نمايشگاه در 1844 به صورت غير رسمي در پاريس برگزار شد.

بعد از برگزاري اين رويداد و جذب سرمايه و توريست به كشور انگلستان، ساير كشور ها نيز ترغيب شدند كه چنين رويدادهايي را در كشور خود برگزار كنند و از آنجا جرقه برگزاري اكسپو خورده شد و هر 5 سال يك بار در يكي از كشور ها برگزار شد.

رويداد اكسپو 2021 دبي

براي آنكه دبي توانست ميزباني اكسپو را دريافت كند يك دورهمي نمايندگان در سراسر دنيا شكل گرفت و با راي گيري و كسب بيشترين آرا دبي با قدرت توانست ميزباني را از آن خود كند، دبي رقبان سرسختي همانند برزيل و آرژانتين و ... داشت كه توانست با اقتدار ميزباني را در دست بگيرد.

جالب است بدانيد زماني كه دبي به عنوان ميزبان انتخاب شد، يك آتش بازي فوق العاده در بزرگ ترين برج دنيا يعني برج خليفه برگزار شد.

تشكر ميكنيم از شما به خاطر اينكه تا انتهاي اين مطلب همراه ما بوديد، اميدواريم توانسته باشيم شما عزيزان را با اكسپو به طور تمام و كمال آشنا كرده باشيم، با ما در وب سايت رسانا همراه باشيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر شما مي توانيد وبلاگ رسانا را دنبال كنيد، ما روزانه مطالب زياد و متنوعي از امارات را براي شما عزيزان درج خواهيم كرد كه ميتواند بسيار كاربردي و مهم باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.